View Single Post
Old 15-05-2007, 19:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by corvetteboy View Post
Nieuwe lay out of niet, Mark zal je daar nog altijd niet zien denk ik in een oranje overalletje
Desju, ben ik zo voorspelbaar geworden qua gedrag? Ik begin echt een ouwe lul te worden

Behalve de verbouwingen op en aan de baan, wat er op die onboard-beelden van de Duezdag overigens goed uitzag, is er achter de schermen gewerkt met een moker. Bepaalde personen/instanties zijn verwijderd van het circuit. Zo op het eerste gezicht lijken de omstandigheden voor onze oranje vriendjes in Spa verbeterd te zijn. Even afwachten of het ook zo gaat uitpakken uiteraard. Iedereen moet een kans krijgen om zich te bewijzen.

En wie weet, gaan we misschien ooit terug Want ik ben uiteraard niet te spreken over die dekselse Zolderse Donderdagen waarbij ik nu al met veel plezier uitkijk naar 12 juli. F1 in Spa en BEC op Zolder. Veel succes met ronselen van de oranje mannetjes in Zolder
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 15-05-2007 at 19:23.
Reply With Quote