View Single Post
Old 19-05-2007, 22:37
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Autosport.be View Post
Het is trouwens compleet onverantwoord om de silhoutte-klassen samen te laten rijden met de "kleine" toerismewagens. Het is wachten op de volgende grote crash. Hopelijk zit ik er dan niet tussen...
Het verschil tussen de verschillende klassen is inderdaad erg groot, zie de rondetijden van de race, hiervoor is het voor veel rijders erg frusterend om te racen.
Als ik zie hoeveel rijders voor me zitten te wijzen van 'rechts inhalen' of 'links inhalen' dan ben je zeker niet geconcentreerd met je race bezig.
Het is verbazend om te zien dat er alleen al hierdoor eigenlijk (gelukkig) niet meer ongevallen gebeuren.
Dit geldt voor alle circuits, in Francorchamps zijn er dan wel meer rechte stukken, maar er zijn natuurlijk overal wel bochten waar je maar 1 ideale lijn hebt, gaat de langzame of de snelle van zijn lijn dan komt hij op het vuil en moet van het gas af om niet van de baan te geraken, eenmaal vuile banden duurt het wel even voordat ze weer volle grip hebben.
De wagen waar je dan op dat moment mee aan het strijden bent kan hiervan optimaal profiteren en passeren.
Hierdoor is er veel stuivertje wisselen............zolang het goed gaat !!!