View Single Post
Old 24-05-2007, 15:29
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik heb gestemd op Massa, al zou ik liever Hamilton of Raikkonen de titel zien pakken.

Ik vind hem toch momenteel echt wel de sterkste prestaties leveren, zowel in de kwalificatie als in de races. En momenteel lijkt de Ferrari ook wel de snelste wagen. Hij heeft echt veel aan maturiteit gewonnen. Ik herinner me no goed zijn eerste jaartje bij Sauber, met de vrije trainingen in Magny Cours echt vanalles proberen, en elke bocht had hij wel eens gemist denk
Nu is't natuurlijk nog de vraag of hij met de druk ook omkan eens hij aan de leiding van't WK staat.

Kimi is natuurlijk ook snel, maar lijkt me minder gemotiveerd, of moet zich nog wel inwerken bij zijn nieuwe team.

En Hamilton ja, wat zou dat geven als hij al meteen kampioen wordt, weg Alonso zijn record meteen van jongste kampioen te zijn
Maar Hamilton heeft toch ook wel al duidelijk laten zien dat hij niet te onderschatten is! Als McLaren god blijft werken, gaat deze jongen toch zeker heel dicht bij de titel zijn.

En Alonso lijkt me ook nog niet genoeg aangepast aan zijn nieuwe team, nooit verwacht dat hij meteen om de oren zou gereden worden door Hamilton.