View Single Post
Old 03-06-2007, 12:39
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Ik denk dat het te maken heeft met 125cc/250cc/MotoGP maar ik snap het ook niet goed. Zo vroeg in de ochtend is meer een tijdstip voor een support race, toch niet voor een WK? Bovendien zend men ondanks dit tijdstip de race nog niet uit op Eurosport 1 (wel live op Eurosport 2, overigens was de race niet veel aan dus je hebt niks gemist). De afgelopen 2 evenementen was de 1e race volgens mij rond 10:00u/10:30u, tijdens Zandvoort was dit volgens mij nog 11:30u. Dus de wisselende tijdstippen is ook niet slim naar de kijker toe. Het oude tijdstip van 2 races even na 15:00u was naar mijn mening beter: Vaste tijdstippen en bovendien is op dat tijdstip MotoGP afgelopen en is er ruimte voor live coverage op Eurosport 1.
Snap ik ook niet. De belangrijkste reden waarom WTCC niet langer in FIA GT week-ends wilde rijden was de slechte TV-tijden en nu maken ze er zich zelf schuldig aan. IFM staat dan weer op het klassieke Formule 1 uur...Wat volgens mij nog altijd het allerbeste uur is om een wedstrijd te laten starten...
Reply With Quote