View Single Post
Old 11-06-2007, 14:38
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Baanposten waren precies een beetje opgejaagd dit weekend!Heb er verschillende met hun wagen tussen het publiek zien(en horen) rijden aan snelheden die niet kunnen.Ook aan het tunnelletje naar Bruxelles toe een wagen die niet kon wachten voor er volk met kinderwagen overgestoken was.Waarschijnlijk werd hun volle doos stokbrood koud!!
Ik vond het ook raar dat er geen bewegwijzering was naar de paddock nadat de tunnels ondergelopen waren.S'morgens voor de races kon je de piste over maar tijdens de races moest je helemaal rond langs de source.
Tv aansluitingen aan de pitmuur(f1 pits) werkten ook niet en elektriciteit is een 20 tal keer uitgevallen dit weekend.
Kortom nog wel wat werk aan de winkel en hopelijk regent het niet tijdens de f1.
- Baanposten: die mensen moeten hun job doen en dienen een tijdschema te volgen. Door de weersomstandigheden is er een en ander overhoop gegooid. Maar ze stonden er, met of zonder hun doos al dan niet met broodjes Een beetje respect is hier wel gewenst.

- Bewegwijzering naar de paddock (na de ondergelopen tunnels): waar wens je alles te laten doorkomen? Naar het 'parc fermé'? Het was immers de enige tunnel die nog open was... Ik vraag me trouwens af waarom één of andere tuinarchitect een voetgangerstunnel voorzien heeft die uitkomt op die plaats. Onverantwoord, zowel voor de toeschouwers als voor de verantwoordelijken die dan het 'parc fermé' werkelijk voor 'fermé' moeten houden. Doe je job maar, met 500 (en meer) 'so called VIPS' die zichzelf groter voelen dan de hele wereld (sommigen ten rechte, het overgrote deel ten onrechte) , maar in feite (dik 85 %) vrij weinig voorstellen... Ook hier gaat mijn respect uit naar diegenen die hun job doen, en niet naar diegenen die zichzelf boven de wet proberen te plaatsen.

- TV aansluitingen: er was door de uitbaters / uitbuiters van de omloop gemeld dat alles OK was, dat alles functioneel was... Als organisator van een meeting sta je daar maar mooi op dat ogenblik, met zowat NIKS dat werkt... Resultaat: een hoop klachten bij PRC en/of SRO... Wie kan er uiteindelijk niks doen aan heel het verhaal: inderdaad: PRC (organisator) & SRO (supporting race) ... Maar zij krijgen van langs alle kanten wel de volle laag, terwijl de Intercommunale Spa-Francorchamps verantwoordelijk is voor de de veroorzaakte problemen!

- Electriciteit viel uit: laten we het team van Street Machine Racing zeer dankbaar zijn, want zij zorgden voor een oplossing, door het inzetten van een 'noodgroep'. Er zijn in Spa twee 'noodgroepen' voorzien, en bij keuring dienen deze gecontroleerd te worden. Blijkbaar had onze vriend Charlie dat over het hoofd gezien, afgelopen dinsdag... De noodvoorzieningen waren niet gekoppeld, waren niet gekeurd en zijn zelfs onvoldoende om een minimale voorraad aan stroom op te wekken. Dank U, FIA..., maar de F1 gaat wel door... Om beschaamd van te worden...

- Dat het hopelijk niet gebeurt tijdens de F1? Ik hoop juist van wel... AUB laat dit zich herhalen !!! Zo kan de hele wereld zien waaraan de Belgen een deel van hun hun belastingen besteden, en meteen ook vaststellen dat het tot niks dient, behalve tot de betaling van enkele individuen!!!!!!!! En daar bovenop kan men eens kennis maken met de effectieve al-dan-niet kwaliteiten van sommige personen... De rest zal je zelf wel kunnen vinden, veronderstel ik

@ Circuit Spa-Francorchamps & FIA vriendjes: Begin al maar te breken en aanpassingen te doen (entry pitlane / exit pitlane / regenpijpen / toegankelijkheid voor het publiek / noodvoorzieningen / bereikbaarheid Medical Centre / etc...) en wat mij betreft: tot ziens, doch enkel als het nog MOET (wegens verplichtingen dus), anders: tot NOOIT meer ...

Last edited by Dries DS; 11-06-2007 at 14:50.
Reply With Quote