View Single Post
Old 11-06-2007, 15:36
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
- Dat het hopelijk niet gebeurt tijdens de F1? Ik hoop juist van wel... AUB laat dit zich herhalen !!! Zo kan de hele wereld zien waaraan de Belgen een deel van hun hun belastingen besteden, en meteen ook vaststellen dat het tot niks dient, behalve tot de betaling van enkele individuen!!!!!!!! En daar bovenop kan men eens kennis maken met de effectieve al-dan-niet kwaliteiten van sommige personen... De rest zal je zelf wel kunnen vinden, veronderstel ik

@ Circuit Spa-Francorchamps & FIA vriendjes: Begin al maar te breken en aanpassingen te doen (entry pitlane / exit pitlane / regenpijpen / toegankelijkheid voor het publiek / noodvoorzieningen / bereikbaarheid Medical Centre / etc...) en wat mij betreft: tot ziens, doch enkel als het nog MOET (wegens verplichtingen dus), anders: tot NOOIT meer ...
Wat weer een heerlijk negatieve instelling. Ik krijg altijd de kriebels van gezeur als dit. Het is goddomme de eerste fatsoenlijke race met het nieuwe complex en dan ook nog eens in zulk kutweer, geen wonder dat er hier en daar wat probleempjes zijn. Ik vind het zo goedkoop om als beste stuurman op de kant de hele boel af te gaan zitten zeiken. D'r ligt daar een dijk van een circuit wat in recordtijd is verbouwd, een schitterend nieuw pitcomplex heeft en weer helemaal aan de moderne eisen voldoet. Kom daar in Zandvoort eens mee aan! Of hier in Zweden wat dat betreft. Ik vind het zo jammer dat men soms alleen maar zitten te focussen op alles wat er wel niet mis is, in plaats van waarderen wat er wél goed gaat. Dat komt verschrikkelijk gefrustreerd op me over, en siert je niet Dries.
Reply With Quote