View Single Post
Old 11-06-2007, 22:23
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

[QUOTE=Dries DS;212416]- Baanposten: die mensen moeten hun job doen en dienen een tijdschema te volgen. Door de weersomstandigheden is er een en ander overhoop gegooid. Maar ze stonden er, met of zonder hun doos al dan niet met broodjes Een beetje respect is hier wel gewenst.

- Bewegwijzering naar de paddock (na de de verantwoordelijken die dan het 'parc fermé' werkelijk voor 'fermé' moeten houden. Doe je job maar, met 500 (en meer) 'so called VIPS' die zichzelf groter voelen dan de hele wereld (sommigen ten rechte, het overgrote deel ten onrechte) , maar in feite (dik 85 %) vrij weinig voorstellen... Ook hier gaat mijn respect uit naar diegenen die hun job doen, en niet naar diegenen die zichzelf boven de wet proberen te plaatsen.

Deze auto vol baanposten was op weg naar hun caravan!!En ok ze moeten hun tijdschema volgen maar daarvoor moeten ze nog niet tussen de voetgangers racen.En voor de oranje mannen heb ik zeker respect,heb er trouwens tegengekomen die beheerst tussen het volk reden.

Ik spreek niet enkel over toeschouwers of VIPS die naar de paddock moesten,ook piloten wisten niet hoe ze op het binnenplein moesten geraken!Het kan gebeuren dat er een tunnel(s) onderloopt maar zet er dan iemand die de zaak uitlegt of plaats een bord.
Reply With Quote