View Single Post
Old 18-06-2007, 22:08
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Finish View Post

(tot hier deze off-topic veelbesproken discussie; misschien beter verwijderen of afsplitsen )
laten we maar niet gaan afsplitsen. we hebben dit soort ontevredenheidsdiscussies al tot in de'n treure gevoerd. Ik snap niet dat jullie nog altijd kijken naar een kanaal dat jullie niet bevalt.

Ik heb altijd laDeux gekeken, tenminste vanaf het moment dat de BBC geen F1 meer kon uitzenden.

Verder, had de race natuurlijk niet hetzelfde suspensgehalte als afgelopen week, maar was ze toch boeiend genoeg om me tot het einde voor de buis te houden. De regie was ook netjes verzorgd, met de meeste acties altijd juist in beeld. Fisico deed het netjes, Wurz kon maar niet voorbij, Sato weer in banzai stijl maar de adrenaline nam het toch eventjes over met het bekende exit-gevolg, Ralfie die om een vervroegd-gooi-me-maar-buiten-Toyota lijkt te smeken en Button die het nog aan de stok kreeg met Davidson... Toch bleef ik wat op mijn honger zitten mbt de aanvallen van Alonso op Hamilton. 1-tje welgeteld. Razend spannend, maar dan viel die weer even terug. Zouden de banden het op Indianapolis zo snel begeven dat enkele ronden lang intensief druk uitoefenen en aanvallen er niet inzit, wetende dat ze het wellicht al zwaar te verduren kregen om überhaupt bij Hamilton te geraken. Het leek er in ieder geval wel op.

Ben superbenieuwd naar het verdere verloop.
Reply With Quote