View Single Post
Old 21-07-2007, 16:22
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Stevige klapper voor Hamilton. Het leek eigenlijk veel op de klapper van Schumacher in Silverstone in '99 toen hij beide benen brak. Michael zal er ook even aan terug gedacht hebben bij het zien van die beelden.

Zag je trouwens hoe Hamilton met z'n benen begon te shaken vlak na de crash? Zou het gewoon een zelf-check zijn geweest of van de shock?

Jammer voor hem, maar de andere 3 zullen het toch met gemengde gevoelens aankijken. Dé kans om aansluiting bij de Brit te vinden in het WK.
En daarvoor is vooral Raikkonen dankbaar denk ik, absoluut de man in vorm tijdens de zomerstint. Blijkt dat de aanpassingsperiode bij Ferrari voor hem voorbij is

Alonso was met zijn zware fout in z'n ronde toch nog 2de op niet zoveel afstand. Die had dus makkelijk de pole kunnen rijden zonder die fout. Hopelijk morgen een spannende Grand Prix.

Ik hoop dat Lewis aan de start komt morgen en laat zien wat hij waard is als de zaken niet allemaal perfect zijn. Wordt interessant!

PS: kan iemand me zeggen wat die stomme spelletjes steeds zijn aan het begin van deel 3 van de kwalificatie? Hamilton is er vaak bij betrokken, Raikkonen in de vorige GP's ook. Wat is daar in godsnaam de bedoeling van?
Reply With Quote