View Single Post
Old 24-07-2007, 23:09
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Ik was zoals gewoonlijk fotograaf voor de circuitdagen op de Nordschleife dit weekend.
Wij keken van in de open tent in de Nordschleife parking op tv naar de F1 en hadden zoals gewoonlijk super stereo geluid.

Alleman lachen met de storm bij de start, dat was het typische weer waar wij amateurkes gans het jaar aan blootgesteld worden, nu mochten de F1 pros er ook eens van proeven, zelfs geen hagel en tgaat al niemeer, zwaar gebuisd zijn ze.

Ondertussen scheen bij ons, op nauwelijks een kilometer van het GP circuit nog schoon het zonneke en leek niemand zich druk te maken.

Tegen dat dat gedoe met de safety car goed onderweg was begint het bij ons plots redelijk te waaiien ... de wind zat precies verkeerd.
De tent hield het maar totaal onverwacht begon het plots nog te regenen ook, komt dat tegen!
Een hilarisch groot aantal mensen spurtte toen pas plots naar de wagen of camion om alles af te sluiten te midden van de storm.
Terwijl ik vermakelijk naar die kortzichtigheid aan het kijken was werd naast mijn stoel mijn kartonnen envelop met posters overspoeld door het nieuw riviertje dat lustig doorheen de plastieken vloermatten van de tent kabbelde ...
Reply With Quote