Quote:
Originally Posted by Sim-Racing
Deze heb ik net afgerond.. ook geen van de gemakkelijkste maar toch niet mis.. ben heel tevreden.. mss heb ik een beetje te donker blauw gebruikt
reacties toegelaten
|
Quote:
Originally Posted by Sim-Racing
als je nog maar begonnen bent is het moeilik om op alle details te letten.. ik denk dat het me zal opvallen om als ik reeds enkele modellen heb gebouwd... nu is het enkel wat ervaring opdoen en hulp vragen op het forum
THx!
|
Wat je zegt is natuurlijk helemaal juist, maar als je naar reacties vraagt, ga je die ook krijgen. Op DePaddock gaan we er prat op dat we steeds eerlijke, correcte en constructieve kritiek geven. Dat wil dus zeggen dat je hier zeker reacties zal krijgen in de trend van "sjiek", "mooi" en "tof", maar zeker ook "let hier op, kijk daar naar, dit kan je beter zus of zo doen."
OPGELET! Omdat je hier nieuw bent, herhaal ik nog eens vriendelijk wat ik elders reeds gemeld heb. Gelieve op je taalgebruik en dus ook zinsbouw te letten. Hoofdletters, punten en komma's zijn er niet enkel om leerlingen in de klas mee te pesten, ze zijn er gewoon om tekst leesbaar te maken. En aangezien tekst het enige is wat we hier hebben, vragen we altijd aan de nieuwelingen om daar op te letten.
Graag ook aandacht besteden aan de grootte van de foto's die je plaatst. Ik weet niet of de eerdere opmerkingen van de andere forumgebruikers en moderatoren goed zijn overgekomen, gezien er hier geen reactie van jou op kwam?