Thread
:
Mercedes 1450 LS - Truck Super Prix 1990 - Steve Parrish - Revell - 1/25
View Single Post
#
57
03-09-2007, 21:11
Sennake
Administrator
De cabine werd afgewerkt en voorzien van alle details. Dat ging niet van een leien dakje: nadat ik aan de binnenzijde van de cabine de voorruit en de zijruiten gekleefd had met 2-componentenlijm, werd het interieur langs onder in de cabine geschoven. Hierbij bleek het metalen veiligheidsnet een mm te laag te zitten zodat het los sprong bij het op zijn plaats drukken van het interieur. Hierbij losten tot overmaat van ramp ook nog enkele metalen staven zodat ik de ganse boel weer moest demonteren om het veiligheidsnet opnieuw in elkaar te steken. Daarna werd de onderzijde van het net een beetje afgeschuurd en kon het opnieuw aan de binnenzijde van de cabine bevestigd worden. Maar bij het terug op zijn plaats schuiven van het interieur bleek deze keer de zijruit aan de rechtse zijde in de weg te zitten want ze sprong uit haar zitting eens ik het interieur tot op het einde inklikte. Weer moest ik het interieur met veel moeite uit de cabine verwijderen, werd de zijruit onderaan wat afgeschuurd waarna ik ze terug aan de binnenzijde kleefde. Derde keer, goede keer dan maar en inderdaad: deze keer ging alles goed.
Daarna heb ik de cabine op het chassis vastgekleefd. Vooraleer de achterste bekleding het chassis helemaal verbergt heb ik wat foto's genomen "voor het nageslacht".
Attached Thumbnails
05:51
.
Sennake
View Public Profile
Visit Sennake's homepage!
Find all posts by Sennake