Quote:
Originally Posted by Guido
Kunnen de wielen er nog af, zit ik me dan af te vragen. Ik mag het hopen, want het lijkt erop dat naarmate het gewicht van het model begint toe te nemen, ze nog meer beginnen mee te geven.
|
De wielen niet, de banden eventueel wel. Maar in feite zien de foto's er erger uit dan het in werkelijkheid is: de banden staan eigenlijk alleen maar paraplu omdat ik bij het verschuiven en verdraaien van het model voor het nemen van foto's te weinig aandacht geschonken heb aan het probleem. Mits de nodige zorg kan het model zodanig neergezet worden dat de banden mooi op hun plaats zitten, iets waar ik vanavond eens speciaal ga op letten als ik de foto's ga nemen van het afgewerkte model. Bij iedere nieuwe positie moet ik dan wel de banden weer op hun plaats zetten, maar als ik er op tijd aan denk vormt dat geen probleem.
Dat neemt niet weg dat ik nog steeds vragende partij ben voor eventuele oplossingen en verbeteringen voor het probleem. Ik heb er al aan gedacht om de band aan de velg te kleven door de zijwand een beetje weg te duwen, in de binnenrand van de velg een beetje secondenlijm laten lopen en dan de band tegen de velgrand aan te trekken zodat hij er vast tegen zit. Alleen ben ik wat bang van eventuele onverwachte reacties van secondenlijm met het rubber van de banden...