View Single Post
Old 30-09-2007, 12:18
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Citroën C2R2 (Welly 1/24)

Ik heb via ebay een behoorlijke replica van een Citroën C2R2 op de kop kunnen tikken. Ik dacht er even aan om een WRC-versie te gaan maken, maar dat zou teveel van het goede zijn. Zover rijken mijn bouwkwaliteiten (nog) niet.

Dusga ik er een C2R2 van maken. Das er eentje zonder verbredingen. Nu heb ik een vraagje voor jullie. Welke versie zou je maken? Er rijden er wel wat rond in België (groep N en zo) maar echt mooie livery's zitten er nog niet tussen...

Dus iemand een idee (met foto) ??

Ik ga waarschijnlijk naar de rally van de Condroz. Misschien dat ik daar een paar leuke vind. In de rally van Duitsland waren het vooral 1600 machines...

Grtzz en alvast thanks !!

------------EDIT-----------

Ben weer te vlug met de vraag he. Ik zie net ene Shaun Gallagher met een C2R2 rijden en die is op weg naar de tital van junior WRC. Dus dit zou wel een leuk idee zijn. En ik maak hem in de uitvoering van Duitsland en dan heb ik er eentje bij voor op het diorama...

FOTO:

Alleen die witte decals weer he.... En Flame heeft het zo druk... Nu ja, is een planning voor na nieuwjaar of zo...

Mochten er nog met ideeën zijn, ik hoor het graag !!

Last edited by Loeten; 30-09-2007 at 12:27.
Reply With Quote