View Single Post
Old 02-10-2007, 13:54
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Tom21 View Post
Dan zul je toch geduldiger moeten leren zijn Anders gaan vingerafdrukken onoverkomelijk zijn...Als je autolak neemt, die droogt wel sneller. Hier kan je na een dag (meestal) al aan verder werken.

Tom
Quote:
Originally Posted by Elwing View Post
Wel eigenlijk- Ik heb dit nog eens overwogen, en toen alsnog de autolaktip opgevolgd. Geen acryl op waterbasis dus- wie ben ik om jullie ervaring in twijfel te trekken...Maar ik zal de volgende keer proberen mijn geduld nog meer te bewaren
Quote:
Originally Posted by Elwing View Post
aiai, een week! Daar ben ik veel te ongeduldig voor!
Enkele dingen nog even meegeven. Het krijgen van tips is een mooie zaak, maar je kan en màg niet verwachten van jezelf dat je na de theorielessen onmiddellijk een resultaat kan behalen zoals diegene die al 20+ jaar ervaring hebben. Maar goed, er is zeker geen man overboord met 1 minder goed model.

Een belangrijke eigenschap van een goed en ervaren modelbouwer, is de mogelijkheid om te leren uit ieder model. Als je niet kan/wil leren van een gebouwd model, zal je niet veel progessie maken in de toekomst. Dus hints en tips krijgen is één ding, leren uit je eigen ervaringen een ander.

Maar dé basisvereiste vereiste voor modelbouw is geduld. En ja ik weet het, geduld is een erg zuur kruid, maar het draagt wel een heel zoete vrucht.

Dus:

Geduld!

en dat ga ik geen 2x zeggen.

Reply With Quote