Bedankt voor véél te veel pluimen op 1 hoed. Ik amuseer me temidden van deze troep prettig gestoorden, en dan is het geen last om iets terug te doen, integendeel zelfs.
Zoals Johny en Tom -de andere genomineerden- het al aangebracht hebben: de nominatie op zich is al een hele prijs.
Quote:
Originally Posted by Gulfie
Zoals al eerder vooraan in de thread genoteerd is genomineerd zijn op zich al een erkening voor de nodige (belangeloze) inzet ... al is het zeer makkelijk en vanzelfsprekend om voor deze bende 'plekkers' wat tijd vrij te maken en, de voor mij dan toch, zeer schaarse vrije momenten te delen.
Bedankt voor een fantastisch modelbouwjaar tussen een bende toffe mensen die ondertussen vrienden geworden zijn!
|
Quote:
Originally Posted by Nismo
Tweede worden is meestal de meest ondankbare plaats om te eindigen, maar niet in dit geval, genomineerd worden is voor mij al een overwinning op zich, zeker in dit ondertussen bijna wereldberoemde/-beruchte clubke plezante modelbouwvrienden.
|
Het plezantste aan deze bende is dat het effectief vrienden zijn geworden. Het klinkt misschien melig in deze kerstperiode, maar dat is voor mij het belangrijkste. We krijgen soms het verwijt dat we een vrij associale hobby hebben, dat we ons opsluiten in een klein kamertje aan een plaktafel en met de rest van de wereld geen contact houden. Wel, we hebben toch maar lekker het tegenovergestelde bewezen.
Quote:
Originally Posted by Yvonne
Nu weet ik zeker dat "mijn" Mini mooi en goed gemaakt is.
|
Het is niet de beste modelbouwer die hier werd verkozen, dan moet je bij andere mannen zijn

Maar wees gerust, alle begonnen projecten worden afgebouwd. Het is alleen wachten op enkele essentiële onderdelen. Maar ze zijn in de maak!