Voor mij was deze club ook een godsgeschenk, ook al kan ik (tot mijn grote spijt) bijna geen enkele meeting meemaken, maar opdegene die ik meemaak, leer ik altijd een pak bij én wordt er héél wat gelachen... ook al ken ik de heren niet supergoed!
Deze club staat ook open voor venieuwing! Dat is te merken aan de speciale "Slotracing" board dat werd toegevoegd om aandacht te besteden aan een andere tak van het modelbouwen. Ik merk ook aan het aantal hits dat de statische modelbouwers toch ook héél wat interesse hebben in hetgeen we doen! En dat doet altijd deugd!
Verder moet ik zeggen dat ik hier terechtgekomen ben tijdens mijn zoektocht naar modelbouwtips en trics! Ik werd meteen warm onthaald door de vaste waarden en ik voede me meteen op m'n gemak! M'n vragen werden vrijwel onmiddellijk en serieus behandeld, ook al waren ze van een soms héél erg beginnersniveau!
Voor mij is het dus zeker een soort godsgeschenk! Als je m'n 365 GTB4 bekijkt naast de eerste body dat ik gemaakt heb, zie je een enorme vooruitgang! En dat is eerlijk gezegd grotendeels te danken aan deze club én aan het stimuleren van het uitproberen van nieuwe dingen!
G.