Iedereen maakt fouten en dit is een jeugdzonde : als je dan ruiterlijk je fout toegeeft en je excuses aanbiedt ... Wie vrij is van zonden werpe de eerste steen . Ik ben ook niet onfeilbaar en ben iets te galant waarschijnlijk met de jaren geworden langs de andere kant erger ik me dood aan concullega's die hun wagen op vermogen ernaast zetten op de rechte lijn om dan aan 'n slakkegangetje door bvb. chicane's en Villeneuve te taffelen dan heb ik liever iemand die echt doorzet, ipv komt hij nu nog of niet... .
Ongevallen zijn nooit fijn voor niemand en bvb. in ons geval zouden we dan financieel de handdoek moeten werpen, maar niemand doet zoiets met opzet temeer daar ze er zelf tijd mee verloren hebben .
Wij deelden de box met Bruno & Luc en Bruno was duidelijk zeer aangeslagen van z'n fout...en van de reactie die hij gekregen had nadat hij met'n bang hartje z'n excuses is gaan aanbieden .
Ander vraagje : tot m'n verbazing zie ik dat Luc & Bruno maar als 15e in de klasse en 34e algemeen geklasseerd zijn net als anderen die voortijdig zijn uitgevallen : Wat zegt het reglement hier ; wie niet over de finish rijdt wordt X plaatsen - tijd afgetrokken ?
Zie :
http://www.raceresults.nu/ResultsUit...f/Default.aspx