Quote:
Originally Posted by Mark
Het meeste volk komt op zaterdagavond voor een fuif of feestje in de paddock. Een gruwel voor de echte liefhebber maar het feestvolk zal zelf nauwelijks in de gaten hebben dat er 20 "mislukte GT3 projecten" rondrijden.
Sterke marketingcampagne in 2009 en niemand die zicht het mogelijke debacle van 2008 kan herinneren  Een mens heeft een slecht geheugen
|
Het gefeest in de paddock mag er wel bij vind ik, maar mag geen bovenhand krijgen, zoals het de laatste jaren is. Deze doelgroep zal het inderdaad worst wezen.
Maar als je de 2 situaties naast mekaar legt, zal het publiek dan in beide gevallen niet teleurgesteld zijn? Als ze slechts een twintigtal wagens zien, is het gegarandeerd een afknapper. Als ze er 60 aan de start zetten en ze halen er na een paar uur de helft af... wat zal men dan denken. De echte liefhebber/kenner zal het opzet misschien begrijpen, maar het overgrote deel van het publiek...?
En je hebt gelijk Mark, begin 5 weken voor zo'n gebeuren maar te plannen... zowel sportief en naar 'sponsortoestanden' toe... much to late...