View Single Post
Old 24-08-2008, 19:42
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Dat begint er al op te lijken, wanneer mag hij naar de oogarts ?
Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt. Hij "kijkt" er nu al naar uit, onze King...

Overigens was er nog wat werk aan de achterwielen. Ik had het gevoel dat er wat niet klopte en bij nadere inspectie zag ik dat de banden eigenlijk meer naar buiten en ook hoger moeten staan. Dit wetende ging ik aan de slag...

Alle benodigdheden: boortjes, wat sprue om als as te dienen, de banden en velgen en de resten van de oorspronkelijke as en ophanging...

De oorspronkelijke asstukken moesten weggehaald worden. Ik boorde gaatjes in de bevestigingen en op dat middenstuk. Bij deze laatste was het gewoon dwars erdoor, das makkelijker om langs beide zijden een gelijk stuk te hebben dan...

Na heel wat uitlijnwerk, pasklaar maken, lijmen en verlijmen van stukjes en onderdelen kwam ik tot dit eindresultaat. Ik ben voldoende tevreden maar vraag me wel af of dit gaat houden. Voorlopig, na 24 uur is het antwoord hierop positief, ja dus...

Overigens slaagde ik erin om dit werk naar de haaien te helpen. Toen ik een spuitbus aan het schudden was voor de Celica, vloog dat ding uit mijn handen, pardoes op The King. De stukken vlogen alle kanten uit. Murphy had weer toegeslaan want net voor het schudden had ik mijn model nog van plaats veranderd en op zijn rug gelegd... Dat laatste zorgde er wel voor dat er geen lakschade was. Bovendien had ik het geluk dat alles wat erafgevlogen was, net op de lijmpunten afgebroken bleek. OEF... Het reparatiewerk viel dus mee en om toch even te tonen dat er niks meer aan de hand is, onderstaande pics van de bredere plaatsing van de achterwielen.

Nu het moeilijkere gedeelte van de voorwielen en dan nog het kontje maken. Mjah, ik stel dat steeds uit he. Als het nu van Sally of zo geweest was, dan had ik al lang aan dat kontje gezeten, maar bij The King..... Ja, je snapt hem...

Grtzzzz
Reply With Quote