View Single Post
Old 31-08-2008, 16:43
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Alsjeblieft zeg, begrijp eens dat mensen zich kunnen vergissen en zeker als deze vanaf 't begin, en dan spreek ik vanaf woensdag al ter plaatse zijn in Zolder.

Iedereen is hier moe hoor. Het is ik weet niet hoe warm buiten en koud hier in het perscentrum. Iedereen, de meeste toch, zijn doodop en dan ga je zo beginnen. Als je er zo over valt ga dan gewoon altijd maar naar een andere website é. Of doe het misschien zelf en dan kunnen we eens zien of dat je ook geen fouten kunt maken.

Mvg
Ja ja, alleen anderen maken fouten en krijgen dan bakken kritiek over zich heen (van Joost en Peter). Alle respect voor pitstop.tv en hun fijne werk maar ook zij moeten opmerkingen kunnen verdragen. Ik heb één keer iets geschreven en ik mocht al direct gaan 'vissen' van Joost! En ik kan helemaal ni vissen...

De 24u dan: ik ben voor het eerst in vele jaren thuisgebleven en heb de race dus 'virtueel' gevolgd. Daar is ook niks aan. Volgend jaar ben ik er gewoon terug bij, al wat rijden ze met fietsen en gocarts...

Last edited by Jakke.be; 31-08-2008 at 16:43.
Reply With Quote