Quote:
Originally Posted by Jakke.be
 Ja ja, alleen anderen maken fouten en krijgen dan bakken kritiek over zich heen (van Joost en Peter). Alle respect voor pitstop.tv en hun fijne werk maar ook zij moeten opmerkingen kunnen verdragen. Ik heb één keer iets geschreven en ik mocht al direct gaan 'vissen' van Joost! En ik kan helemaal ni vissen......
|
Had je gewoon onder een fake-naam je gal moeten spuien op die site! Werkte perfect, heb zelfs enkele malen serieus antwoord gekregen van die twee. Die twee snapten het echt niet op dat punt
En ja, mensen in de media moeten gewoon kritiek kunnen verdragen. Terechte kritiek of niet, part of the job!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|