View Single Post
Old 04-09-2008, 09:12
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Ik normaal ook niet maar als er sprake is van subjectieve censuur dan moet je af en toe het spelletje meespelen

In de afgelopen dagen heb ik ook iets vergelijkbaars gezien op het gastenboek van 24u.be Ok, schelden en krachtermen zijn niet toegestaan en mogen verwijderd worden. Echter, mensen die een negatieve mening hebben over de 24u, belcar, bgtc, sro en CZ mogen gerust hun zegje doen zolang dat in correcte woorden is. Dat was bij deze mensen het geval voor zover ik me dat kan herinneren. Nu zie ik dat die reacties weg zijn met de volgende mededeling:

Ja, daar kun je dus werkelijk niks mee! Door het geklooi van SRO & Friends is deze race om zeep geholpen. Mag je dat dan niet meer zeggen op een gastenboek van de race zelf? Of wil deze vzw 24u.be roomser zijn dan de paus? Indien dat het geval is heb ik nog een leuke rekensom in petto

Ze hebben groot gelijk. Als er iemand in uw living op u staat te schelden smijt je die ook buiten! De negatieve reacties die ik gezien heb waren over het feit dat de site niet in het frans was.