View Single Post
Old 04-09-2008, 09:31
Pascal Pascal is offline
A4993

Weinig volk, waaraan ligt het ?

Er zullen waarschijnlijk meerdere redenen zijn maar toch weer even een voorbeeld van communicatieproblemen n.a.v. deze wedstrijd.

Op woensdag was het voor velen onduidelijk hoeveel er nu zou moeten betaald worden om de hele wedstrijd mee te maken. Let op : ikzelf had "alweer" vrijkaarten. De hiervoor geformuleerde vraag werd mij gesteld door heel wat kameraden en familieleden die elk jaar wel eens enkele uren komen kijken en ons een bezoek komen brengen op de camping. Ik moest hen het antwoord schuldig blijven en kreeg dan ook blikken van onbegrip. Er was namelijk niemand die kon zeggen of de 25 € die je moest betalen voor een "zaterdag-ticket" geldig waren voor een heel weekend of dat er effectief 15 € moest bijbetaald worden voor een "zondag-ticket". Ik heb deze vraag op woensdag, donderdag en vrijdag gesteld aan medewerkers van CZ en niemand kon uitsluitsel geven. De reactie van CZ zal natuurlijk zijn dat ik de vraag aan de verkeerde personen heb gesteld. Maarja, de mensen aan de inkom, aan wie ik het vroeg, zouden het toch moeten weten, niet waar ?

Als vrienden, die zaterdagmorgen een ticket kochten, werd hen gevraagd : "een ticket enkel voor zaterdag of voor het hele weekend" ? Dus een ticket voor 25 € of 40 € ? Omdat deze vrienden op de camping bleven overnachten (en zondag dus toch niet meer naar buiten gingen) kochten zij een ticket voor 25 € en konden toch genieten van het hele weekend.

Onbekwaam van CZ, of hoe moet ik het noemen ? En daarmee bedoel ik de communicatie over de prijzen, het gebruikte principe van ticket verkoop en het bepalen van de prijs voor een ticket.

Misschien maak ik nu slapende honden wakker en gaan we met zijn allen volgend jaar de volle pot betalen. Op zich vind ik dat niet erg maar dan wil ik op voorhand wel de juiste voorwaarden kennen en dat was dit jaar helemaal niet het geval.

Bovendien hebben we dit jaar alweer het één en het ander meegemaakt aan de inkom van CZ maar dat ga ik voorlopig nog voor mezelf houden.

C U
Reply With Quote