Sinds het begin van het schooljaar ben ik zo nu en dan in een vrij avonduurtje met The King bezig. Het wordt immers tijd dat ie afgeraakt want Sheriff staat al te roepen...
Even een overzichtje van de werkzaamheden...
Eerst werden beide deurklinken gemonteerd. Niet eenvoudig om die gelijk te plaatsen daar de bevestigingspunten weggeschuurd waren. Op de foto zie je dat er blijkbaar wat BMF verdwenen is terwijl ik dat in real life niet meteen zie...
De tankdop werd geplaatst. Eerst wat uitboren en dan erin kleven. Ik ben hier niet echt tevreden mee, je zal op andere foto's wel snappen waarom. Dit zal aangepast moeten worden...
Ook de motorruimte werd vervolledigd. De wagen zal wel meestal tentoon staan met het de kap dicht, maar het is leuk om weten dat die motor erin zit en eventueel bekeken kan worden...
Op naar een moeilijker deel: het bevestigen van de voorwielen. Eerst gaten boren, bijschilderen en dan sprue erin. Dat was nog easy. Nu moest ik ervoor zorgen dat de sprue wat uitgevlakt was om het zo stevig genoeg vast te lijmen. Met wat geduld en veel secondenlijm is dat ook gelukt... De originele ophanging zorgt voor stevigheid.
Even poseren...
Zoals je kan zien, heb ik ook zijn tanden al gepoetst. De lippen moeten nog bijgewerkt worden off course...