Quote:
Originally Posted by Baron
Je haalt hier een heel belangrijk punt aan. Ik heb in de jaren '90 zelf een aantal seizoenen met kleine wagens in de Touring Cup gereden. En ik weet heel goed hoe duur alles is en wat het betekent om met een klein budget een gans seizoen rond te krijgen. Ook in de vroegere Touring Cup was er een enorm wederzijds respect tussen de groten (de mannen die het geluk hadden om met een fatsoenlijk sponsorbudget met een 'dikke bak' rond te rijden) en de kleintjes (de amateurs die het allemaal uit eigen zak moesten betalen). We beseften dat we elkaar nodig hadden om het zaakje leefbaar te houden.
Echte piloten en insiders weten ook dat je met een kleine, oude wagen net zo hard, en misschien zelfs harder, moet werken om volgas door de Raidillon te gaan, dan met een nieuwe en snelle wagen. De snelheid doet er helemaal niet toe.
Het is me intussen, zoals de meesten, ook wel duidelijk geworden dat ons Crosserke, gezien al de prietpraat die hij hier verkoopt, het autosportwereldje helemaal niet kent.
|
????????
Mijnheer de Baron heb ik deze dingen die jij aanhaalt ooit gezegd?In deze wagens rijden zal ook wel werkendag zijn dat betwist ik toch niet.Maar als toeschouwer doet de snelheid er wel toe,sorry.
En als de baron spreekt moet iedereen zwijgen dus ik ook.
Einde discussie dus voor mij.Op naar fiagt en bgtc in Zolder.