niemand vandaag de dtm gezien ? of is het forum tijdperk gedaan ?
in iedergeval weer een wedstrijd vol spektakel.. eerst leek het audi, en dan vooral scheider, wat met een hele grote smile terugnaar duitsland konden keren
scheider wist met zijn slicks (net als de andere audi rijders) een goede start te maken, direste (en de andere mercedessen) stondenop wets en hadden een probleem, ze moesten voor de pitstop window komen wissselen..
de wisselende weers omsatndigheden waren de kans van mercedes om het goed te maken, na een heel wat pitstops, en terug een natte baan was het ineens direst wat terug de beste kaarte in handen had.. scheider kon niet anders dan binnekomen en toezien hoe diresta naar de 2de plaats reed
eigelijk zeer jammer dat audi, scheider op het verkeerde moment binne riep, want scheider zelf was het oneens met de team leiding van audi...
diresta wist dus 2de te worden en sheider slechts 6de.. hierdoor verkleint het gat naar 2 punten en krijgen we dus een echte seizoens finale in hockenheim !!
ik hoop dat scheider kan winnen, maar moest diresta winnen zou je niet kunnen zeggen dat hij het niet waardig is

al vond ik wel dat hij vandaag heel vaak ghet circuit afsneed
ik vind dat circuits terug kiezel moeten gaan leggen, dan krijg je geen hamilton raikkonen toestanden, maar 1 of 2 wagens wat in het grind vast staan