Decaltime... Ook wel %@#

time...
Flame had deze decalset een naam gegeven, wel hij zit er niet zo ver naast. Even wat info hierover. De decals zijn stevig en sterk, maar vragen heel wat sol om zachter te worden. Eenmaal zacht, kun je doen wat je wil. precies een vrouw die je zat moet voeren... Doordat ze evenwel stevig zijn, kun je ze lang manipuleren, ook als er sol op zit. Wat is er dan slecht aan? De printkwaliteit en kleuren, neen, ook niet. Wel de precisie, de juistheid. Deze decals blinken uit in fouten. Fout lettertype, te groot of te klein of te vet lettertype, de groenrode striping zit fout en de decals voor op de motorkap draaien zelfs gewoon de verkeerde richting uit !! Er zit wel een correctiedecal hiervan bij maar dan hebben die ook nog eens een ander kleur... Ik heb er ooit 13 euro voor gegeven maar das bijna weggesmeten geld. Mijn eigen decals zijn verdikke van betere kwaliteit. Ik raad dan ook beginnende bouwers af om Jawidecals te kopen. Tenzij ze beter geworden zijn, maar dat vragen we beter aan Rallymen... Jawi heeft leuke, originele decals maar als er zoveel fouten op zitten, dan koop je beter de duurdere Renaissance of Studio27 denk ik... Behoor je tot de betere bouwers, dan kun je je er wel aan wagen maar bedenk dat er veel correctie nodig is om het er een beetje op te doen lijken...
Zo, straks weer verder afzien met die decals...