View Single Post
Old 29-12-2008, 11:10
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Pfff zwijg... Niet te doen. Heb gisteren mijn kas zitten opfretten. Heel de namiddag heb ik me bezig gehouden met betere decals te ontwerpen. Let wel, ik ben trots op het resultaat:

Ik ben er zelfs in geslaagd om de kleurtinten van "Coats" te verbeteren en om er een contour rond te zetten... Maar 's avonds vond ik dat ik niet vooruit was gegaan met de Celica, terwijl mijn doel deze vakantie was om toch wat door te bouwen om dan op mijn gemak de afwerking te kunnen doen. Nu ja, de deadline van de tribute is pas op 1 april, dus waarover maak ik me nu zorgen... En mijn vrouwke zei dat ik toch een stap ooruit heb gezet want nu ga ik supertevreden kunnen zijn op de correcte decals... En voor één keer heeft ze gelijk

Niet alleen die Lotto-decal was opvallend, zo waren er nog enkele. En als je er dan begint op te letten... Dit is een foto van iemand die hem rechttoe, rechtaan gebouwd heeft. Let maar eens op de vele fouten en dergelijke. Die MILO Coat op de neus bvb, veel te groot...

Ah ja, het is niet mis maar hij is niet correct genoeg. En door hier bij jullie te zitten, ben ik gebeten door hetzelfde virus: ik wil hem beter, zoals het moet. Een correcte versie waar ikzelf over tevereden ben. Dus maakte ik andere decals van:

- Het LOTTO-logo voor het startnummer
- Het startnummer heb ik in mijn decals van Big Model teruggevonden
- Het logo van DUINDISTEL
- MILO COATS op de neus van de wagen
- TOYOTA op de luchthapper
- RTBF op het dak
- Een ontbrekend rood symbool op het dak, naast de luchthapper
- De ontbrekende logo's op de velgen
- MILO COATS op de spoiler
- MILO COATS op de zijkanten bij het weggenomen knipperlicht

Waarschijnlijk doe ik daar ook nog de nummerplaat bij, want die lijkt ook nergens op. Had ik een deftig tekenprogramma dan tekende ik zelfs alle groen-rode decals opnieuw... Maar dat zal ik voorlopig maar laten.

Vandaag misschien wat aan het interieur bouwen. Maar voorlopig ben ik down wat deze wagen betreft... Ik zou beter wat anders doen en de decals afwachten. Ze zijn gedrukt, vanavond dun laagje 1 van de Liquid decal film, morgen laagje 2, daarna volgt nog eens vernis en tegen zaterdag schat ik om ze te kunnen plaatsen. Geen slecht idee om te wachten.

Ow enne Jawi liet nog niets weten, to be continued...
Reply With Quote