View Single Post
Old 15-04-2009, 21:56
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular

Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
En het werd er niet beter op. Het lukt gewoon niet om de witte decals er deftig op te krijgen.. Ik ben nu bijna 2 weken bezig geweest en ben niet tevreden van het resultaat. Op sommige plaatsen hechten de decals gewoon niet, ook niet na overvloedig sollen. Sommige plaatsen blijf je gewoon oranje omdat de decals niet mooi aansluiten, plaatsen waar decals overlappen zijn ook zichtbaar(veel wittere plekken). Geen mooi resultaat dus. De body gaat voorlopig dan ook aan de kant. Wat ik kan aanraden aan iedereen die deze kit ooit gaat maken, spuit het wit er dan op via airbrush. Tijdens het decallen viel het ook op dat deze decalset ook niet juist was. De witte decals liepen niet hetzelfde als op de foto's van de echte wagen. Dat kan via zelf spuiten verholpen worden.

Ik heb even nagedacht over hoe het verder moet. Ik denk dat op deze body een fictieve livery komt. Denk daarbij aan Taisan of Calsonic livery. In ieder geval een Nissan related livery. Verder ga ik deze wagen zeker opnieuw maken als ik in het bezit ben van een airbrush.

Maar deze built gaat gewoon verder. Het interieur is klaar en ik heb er teveel tijd ingestoken om deze kit gewoon in de doos te gaan bewaren. Dus effe een mailtje naar Domino en naar Moveleo komt deze kit mee

Van deze kit ga ik de body gebruiken en de Coca Cola versie maken. Dus een originele livery. Dus effe geduld, na 3 mei gaat deze built verder.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10042017.jpg
Views:	561
Size:	25.3 KB
ID:	13456