View Single Post
Old 20-04-2009, 20:32
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

3/ Next up: de zijpanelen. Dit wordt ook netjes passen, dryfitten, snijden, schuren en vastmaken. Beide kanten zijn ietsje anders dus kan ik tweemaal aan de slag.

4/ Tenslotte kwam de achterste plaat aan de beurt. Oorspronkelijk was ik van plan om daar gewoon een plaatje te steken omdat ik niks van referentie had. Maar toen sprak de stagiair... "Als je een koffer opent, dan heb je daar..." En na zijn uitleg snapte ik het volledig. Een volledige plaat kan niet, want dan kan de koffer niet open. Dus werd het dit:

Let niet op die twee gaatjes. Die moeten er zitten, anders klikt de body niet vast op het onderstel. Maar als alles samen zit, valt het amper op...

Volgende stappen... Ik moet enkele spleetjes en kiertjes opvullen met Milliput. Ook het nabootsen van lasnaden moet ik nog navragen om toe te passen. Daarna kan ik aan de slag voor de rolkooi. Ook hier heb ik goede tips via Big Attack. Thanks !!

Ik zie het weer helemaal zitten... Owja, Big Attack, die bumper, heb jij die nog of is die via Roeland al in de buurt? Gewoon om weten hoor... Er zit geen druk achter... Ik heb nog wat werk vanbinnen...
Reply With Quote