Dit is echt lachen! Een maat van me zei het nog toen de Schumacher-comeback bekend gemaakt werd: dat is om de aandacht van het vertrek van BMW af te leiden én om de kaartverkoop te stimuleren. Uiteindelijk zal het wel niet doorgaan en met een sisser aflopen. Hij heeft nog gelijk ook!
Volstrekt onbegrijpelijk dat een team als Ferrari en een man als Schumacher een rentree met zoveel media-belangstelling aankondigt om dan pas achteraf tot de conclusie te komen dat het niet meer gaat qua fysiek. Klinkt enorm amateuristisch. Wij passeren toch ook eerst de bedrijfsarts vóór we een job krijgen?

Schumacher is niet alleman natuurlijk, maar het gaat hier toch om een veeleisende sport.
Enfin, Luca Badoer dus. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Ik kan me niet teveel herinneren van hem. Ik begrijp nog altijd niet waarom Ferrari geen jong scherp talent in de auto zet. Ik vraag me af wat Enzo Ferrari van deze vertoning zou gevonden hebben.
Al die Duitsers die een ticketje Spa gekocht hebben, je zou er bijna medelijden mee krijgen