Quote:
Originally Posted by Mark
Hudders bevestigd, en geeft dus ook toe, dat er in het verleden beslissingen zijn genomen die op lange termijn niet hebben gewerkt. Eindelijk gerechtigheid voor de diverse klokkenluiders op dit forum 
|
Met de komst van Peter Hudders waait er toch nog eens een frisse wind over Circuit Zolder. Eindelijk is er in Zolder iemand gevonden die 'Mea Culpa' durft te slaan, en die niet arrogant, met de hete adem van 'les messieurs du RACB de Bruxelles' in zijn rug, vanuit zijn ivoren toren zit te orakelen. Hudders is blijkbaar iemand die het lef heeft om de fouten in eigen rangen toe te geven en geen externe factoren als gemakkelijke excuses zoekt.
Vooral Hudders uitlatingen over de Belcar zijn zeer hoopgevend. De man heeft duidelijk begrepen dat er de laatste jaren betreffende de Belcar in Zolder een hoop belachelijke en totaal verkeerde beslissingen zijn genomen (onnodige naamsveranderingen, SRO, Witmeur, GT3, RACB...).
Alleen, ... zoals je zegt Mark, die kritiek op het beleid van Circuit Zolder is hier op dit forum al enkele jaren zeer duidelijk hoorbaar. Maar die kritikasters, waaronder jij en ik, en nog tientallen anderen; werden indertijd afgeschoten als zageventen, azijnpisssers, 'Beste stuurlui die aan wal stonden', en wat nog allemaal. We hebben na verloop van tijd gezwegen en afgehaakt, maar de feiten (de SRO GT3 Belcar - Belgian GT is een gigantische flop en is op sterven na dood) hebben ons uiteindelijk gelijk gegeven!
Nu, het inzicht bij Circuit Zolder komt beter laat dan nooit. Peter Hudders krijgt van mij voorlopig alle krediet. Hopelijk blijft het niet alleen bij woorden en komen er nu ook daden. Het opentrekken van de 24 Uren naar DSMEC's, Silhouettes en Touring Cars is in ieder geval al een stap in de goede richting. Hopelijk keert de Belcar volgend jaar helemaal terug naar zijn roots (met open technisch reglement en originele naam) en zijn we dan helemaal verlost van RACB-, SRO- en GT3- wantoestanden.