View Single Post
Old 11-09-2009, 09:21
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Finish View Post
Vervolgens enkele luxeproblemen bij Ferrari. Massa en Raikkonen is geen slecht duo maar vooral op Raikkonen zit de laatste tijd wat sleet, ik zie die eerder naar Rally lonken met de F1-deur op een achterkiertje. Santander naar Ferrari ? Voorwaarde van de deal -> Alonso naar Ferrari ! Lijkt me meer dan duidelijk. Alonso trekt in 2010 het voortouw en Massa mag wat recupereren en bijkomen van meer dan een half jaar afwezigheid.
Het is wel een deal van 5 jaar, dus is het even goed mogelijk dat ze in 2010 de rijders hun contract laten afmaken, en dan in 2011 over schakelen naar alonso ipv raikkonen..

Ik vraag me wel af hoe het zal gaan werken tussen Massa en Alonso, een herhaling van het Hamilton-Alonso verhaal lijkt me zeker niet uitgesloten !
Misschien kunnen ze, in het geval dat Alonso voor ferrari rijdt, Fissichella als 2de rijder inzetten. Die heeft al ervaring om 2de viool te spelen voor Alonso

ps : msschien is 4 ferrari's nog niet zo een slechte optie

Quote:
Ferrari-president Luca di Montezemolo maakt zich geen zorgen over de rijdersbezetting van het Italiaanse team in 2010. Felipe Massa en Kimi Raikkonen hebben contracten, terwijl ook Fernando Alonso aan het team wordt gelinkt en het team naar eigen zeggen een derde auto voor oud-coureur Michael Schumacher wil inzetten.
f1.gpupdate.net

Last edited by smiley; 11-09-2009 at 09:26.
Reply With Quote