Bridgestone stopt ermee.
Tja, nog een van de gevolgen van het optreden van Mosley; Om Michelin te straffen (zie Indianapolis) van hun majesteitsschennis, werd beslist om nog 1 leverancier toe te laten.
En nu??? Ik heb nog een 120 tal banden liggen; is wel niet de juiste maat, maar kom, nu de opgeblazen ballon aan het leeglopen is zijn alle reddingsmiddelen welkom.
Is dit circuit ook door Tilke uitgetekend geweest??? Indien wel, dan heeft hij zich overtroffen. Ik vond het indrukwekkend. Maar toch nog altijd enkele trappen lager dan Francorchamps.
Alleen de wedstrijd zelf was opnieuw om te huilen; De laatste 4 na EEN RONDE reeds op 5 seconden!!!!! En het verschil bleef constant, want na 5 ronden op ongeveer 30 seconden. En ik vrees dat het er volgend jaar niet beter op gaat worden met enkele nieuwe teams en verschillende nobele onbekenden erbij. Trouwens hoe zijn Algue....etc en Grosjean aan hun superlicentie gekomen???
Of ze gaan regelmatig wat EPO in de benzine moeten doen zoals bij India Force in Francorchamps (of was het al de anderen een paar honderd rpm afpakken? In elk geval toch wel zeer vreemd. Was Flavio eigenlijk dan nog niet in de ban van FIA geslagen?? Misschien kan hij hierover nog een boekje open doen).
|