View Single Post
Old 05-11-2009, 10:17
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by camso belgium View Post
Trouwens hoe zijn Algue....etc en Grosjean aan hun superlicentie gekomen???

Of ze gaan regelmatig wat EPO in de benzine moeten doen zoals bij India Force in Francorchamps (of was het al de anderen een paar honderd rpm afpakken? In elk geval toch wel zeer vreemd. Was Flavio eigenlijk dan nog niet in de ban van FIA geslagen?? Misschien kan hij hierover nog een boekje open doen).
Grosjean in 2007 F3 Euroseries kampioen, in 2008 GP2 Asia Series kampioen, dus die kon zo zijn superlicentie al bekomen. En als ik me niet vergis, heeft hij ook wel de nodige F1 testkilometers kunnen maken.
Alguersuari 2008 Brits F3 kampioen, en dus recht op superlicentie.

Grosjean hoeft voor mij zeker geen F1 meer te rijden, tenzij hij toch het 2e Renault zitje kan behouden, zie ik hem ook geen F1 meer rijden. Hij heeft een redelijk mooi palmares bijeen gereden voor de F1, maar toch heeft hij me lang niet kunnen overtuigen dit jaar. En sinds hij in Spa Button van de baan reed, moet ik er niks meer van hebben
Alguersuari heeft het toch redelijk gedaan in de F1 races dit jaar vind ik. Hij zal volgend jaar nog wel (dankzij Repsol) bij Torro Rosso rijden.
De meest indrukwekkende debutant was zeker Kobayashi. Verbazend genoeg weinig laten zien in de voorbije 2 jaar GP2, ondanks dat hij GP2 Asia kampioen was de voorbije winter. Maar met het vertrek van Toyota, ziet het er heel somber uit voor Kamui.