THANKS allemaal !!
Modelbouw als ultieme remedie waarschijnlijk??? Hoewel ja...
Doet wel deugd om weer eens verder te doen. Het vingergevoel is er nog niet (logisch bij scheiding zeker,

oeps)...
Quote:
Originally Posted by Nismo
Hou alvast maar elke 3de vrijdag van de maand vrij, als ik me niet vergis. 
|
Als ik de kindjes niet heb en er komt geen minnaresje langs, dan ga ik zeker van de partij zijn !!
Even een kleine update....
De voorbije twee weken heb ik toch wat verder kunnen doen met deze Wereldkampioen. Enkele "motor"- en chassisonderdelen kregen hun kleurtje al. Ik merk wel dat het fijne schildergevoel er nog niet is. aar dat zal wel groeien...
Gisterenavond werd dan de rode boord op de body gespoten. Het afplakken was bijna perfect al ziet dat op de foto er anders uit. Dit is dus puur de flash die een gekartelde lijne weergeeft want irl is dat netjes recht. Ik plakte af met Tamiyatape. De rest werd weggeborgen achter aluminiumfolie die werd vastgezet met 3M-tape.
Misschien zet ik er nog eens paar buitenpics eens bij want deze zijn niet zo supergeslaagd...
Er is amper bleeding. Allez, op de body eigenlijk helemaal geen, zelfs niet in de lines, ook al lijkt dat op de tweede foto hieronde wel een beetje anders... Daar kun je wel een foutje zien: een plekje is nog wit ipv rood. Ik snap het niet maar er zat viezigheid op ipv rode verf... Tja... een voorbijezwevend stofje tijdens het spuiten??
Tenslotte werd ook het chassis aangepakt want daar moest ook een boordje rood komen. Daar ging ik wel even de mist in bij het afplakken (zie rechtsboven). Dit zal even bijstippen worden al ga je er na het huwelijk met de body er amper wat van zien...
...