Quote:
Originally Posted by camso belgium
En nu een persoonlijke bedenking bij deze terugkeer: ik vraag me af of Bernie niet dik in zijn portefeuille gegrepen heeft om Mercedes bij te staan bij Schumi's terugkeer.
Mijn indruk zal Schumi het alleen gedaan hebben indien het sop ruimschoots de kool waard was - ik spreek mij niet uit of hij het nog kan of niet; dat zien we wel.
En indien Bernie enkele tientallen miljoenen zou bijgelegd hebben, dan vind ik dat een clevere investering, want hij gaat het dubbel en dik terugverdienen. Eén, misschien zelfs twee jaar veel poeha rond Schumi. Kassa, kassa. En indien het Schumi dan toch maar niet zo lukt, dan even terug de nekpijnen erbij betrekken.
|
Aangezien Bernie the master of puppets zou het me niks verbazen als ie een dikke vinger heeft in deze deal. TV-ratings dalen al jaren, dus ook zijn waarde. Die investering gaat Bernie in ieder geval dubbel en dik terugverdienen.
Waarom Schumi zich dan laat lenen voor dit spelletje? Het verhaaltje uit Dubai zou kunnen maar zou de man van 1 miljard zich laten vangen voor een mislukt projectje in Dubai? Lijkt me stug, schat hem toch iets hoger in dan destijds Johan Cruijff met zijn varkensfokkerij in Spanje
Of zou Schumi toch nog 1 keer iets willen laten zien tegen al die youngsters? Ik gok op het laatste.