View Single Post
Old 11-03-2010, 11:32
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular

Dan zit ik nog met een vraagje. Het figuurtje van T. Boutsen is al geschilderd en het hoofdje is nog niet gelijmd. nu de vraag was hoe ik Thierry er laat uitzien in zijn bolide.... Hoofd recht naar voor of een beetje schuin (net zodat hij een bocht neemt en uiteraard staan de wielen dan in de zelfde richting) of net dat hij staat te praten met iemand die naast de wagen staat?

De motor werd ook ontdaan (daar waar de veringen zouden moeten komen) van zijn overtollige gewicht. er werden eveneens gaatjes geboord van 0,4mm.
Ook ben ik begonnen met het achterste gedeelte van de motor in carbon te steken (daar wwar de achtervleugel wordt bevestigd)

En dan nog een klein vraagje; Kan er mij iemand helpen voor een programmatje om mijn foto's te verkleinen? ik gebruik normaal 'foto resize magic' maaral mijn foto's verkeuren zoals negatieven van een fotorolletje. ik heb al verschillende keren het programmatje verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niet... Dus als er iemand een goed programma kent...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sized_P1000141.JPG
Views:	1497
Size:	168.0 KB
ID:	17836   Click image for larger version

Name:	sized_P1000146.JPG
Views:	1504
Size:	158.1 KB
ID:	17837  

Last edited by Ferrari rules; 08-05-2010 at 20:11.
Reply With Quote