View Single Post
Old 29-03-2010, 08:53
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by Guido View Post
De eerste GP dit jaar werd door iedereen vooral gebruikt om "te zien hoe het gaat met de nieuwe reglementering". Er werd dus terughoudende gereden. Tenminste als je alles mag geloven wat er geschreven en gezegd wordt.

Dus als de eerste GP dit jaar die van Australië geweest zou zijn, zou die wellicht lang niet zo boeiend geweest zijn als nu.

Maar, ik heb lekker geslapen en dus niets gezien.
Klasseer dit wat mij betreft gerust als "gazettenpraat"
De GP van Australië was ook verleden jaar en de meeste jaren daarvoor een GP met de nodige aktie en inhaalmaneuvers. Vermits er ieder jaar wel een nieuwe reglementering op tafel ligt, en verleden jaar zelfs tamelijk drastisch "aerodynamicagewijs", zou er volgens wat er gezegd en geschreven wordt telkens terughoudend gereden moeten worden in Australië. Niet dus.

Bahrein heeft wellicht gewoon de nodige Arabische petrodollars op het tapijt gelegd om de seizoensprimeur binnen te halen. In combinatie met een Tilke-circuit geeft dat een uiterst vervelende vertoning.

Beschouw het als preken in de woestijn (tja, misschien verkeerde woordkeuze ), maar ik wil er graag voor pleiten dat alleen nog op de klassieke circuits F1 bedreven wordt, die Tilkegevallen kunnen best tot het absolute minimum beperkt worden.
Reply With Quote