De inhaalacties vorig jaar in Australië waren voor een groot stuk ingegeven door het KERS systeem dat extra boosts gaf - tijdens de eerste paar rondes gaf dat altijd spectaculaire dingen. Dat de teams besloten hebben om het niet meer in te zetten vind ik jammer. Nu werd de spannign in de GP vooral goed geholpen door veranderende klimaat condities, iets wat altijd goed is voor spectakel. Maar laat het net nu dat zijn waar er in de woestijnen al eens vaak gebrek aan is.
Laat het regenen of laat de track condities wijzigen op eendert welk circuit en je hebt gegarandeerd een spectaculaire race, Thilke omloop of niet.
Ik zou wel eens willen weten of de F1 nog altijd zou bestaan hebben zoals nu, als er geen geld gevonden werd in "de nieuwe landen". Wat ik zeggen wil, is dat ik wel content ben met al die nieuwe circuits enz. Daar zitten immers de groeimarkten met potentieel. Als we hier in Europa nog steeds denken het warme water in pacht te hebben, moeten we wellicht maar eens wakker worden, want dat is al langer niet meer zo.