Quote:
Originally Posted by Sennake
...ik hoop bij de volgende update foto's te kunnen tonen van het afgewerkte model.
|
En zo geschiedde...
Even wat uitleg bij de werken die nog uitgevoerd werden sedert de laatste update.
Vooraan werd een aftermarket sleepoog aangebracht en rood geschilderd. Ook de koplampen werden vervangen door aftermarket lensjes die er deze keer heel wat beter uitzien als met de BMW. Hierover werden de Bilstein decals aangebracht. Ook de snelsluitingen zijn aftermarket, net als de noodschakelaar die uit de mishmash doos komt.
Er zaten ruitenwissers in de kit, maar die trokken nergens op, dus werden ze ook vervangen door aftermarket exemplaren. De zonneband zat in de kit en bezorgde me nog de nodige kopbrekens door in twee te breken, zodat ik besloot om de meegeleverde Goodyear decals weg te gooien en te vervangen door aftermarket decals.
De uitlaat is een kitonderdeel (eindelijk nog eens iets origineels). De spiegels slechts half; de steunen uit resin waren de moeite niet om op te schuren en daarom heb ik ze weggesneden en vervangen door metaaldraad.
De tankdop werd uitgeboord en vervangen door een aluminium gepunchte schijf met een reepje aluminium ertegen gekleefd. Het kofferslotje is ook mishmash, en de snelsluitingen achteraan zijn weer aftermarket...
Meer foto staan te bekijken in
mijn galerij. In deze thread komt nu nog het deel over de schilderwerken van de piloot.