View Single Post
Old 18-04-2010, 13:02
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
over de GP:
die 2de SC was nergens voor nodig, buiten dan om de "toppers" die al op 50+ seconden lagen, weer een kans te geven.
wel een verdiende overwinning voor Button
Volledig mee akoord, Ik snapte het niet zo goed. Het was dan ook nog een behoorlijk lange SC periode Juist of ze het deden om het hele pak terug bij elkaar te krijgen.

Over de race.
Naar mijn mening een zeer mooie race om te bekijken. met talrijke genoeg inhaalacties. Zeer amusant om naar te kijken! Met een terechte winnaar, Button heeft net als in Australie de beeste keuze's gemaakt, en op de juiste momenten het hoofd koel gehouden.

Over Schumacher
Ik begin me toch vragen te stellen, Je ziet dat Schumi echt grip tekort komt.
Maar ik denk niet dat het zozeer aan schumi zelf ligt, maar eerder aan de wagen. Oftewel ligt deze wagen schumi gewoon niet, oftewel wordt er teveel rekening gehouden met de sutup wat bij Rosberg wel werkt.
Zoals ik Schumi ken is hij een vechter en een werker en zal hij er veel aan doen om terug om competief niveau mee te draaien.
Als de update voor Europa een stap in de goede richting is zou ik hem nog niet afschrijven.

Als rijder vind ik dat hij nog niet veel van zijn capaciteiten is verloren, Vandaag heeft hij (al sukkelend met de wagen) zeer mooi zijn positie weten te verdedigen tegen de veel snellere Hamilton, Vettel,...

Ik kijk in ieder geval al uit naar de race in Spanje
Reply With Quote