Ik heb al een tijdje hierover nagedacht; als ik zodadelijk weer kan bouwen in het nieuwe huis wil ik beginnen met de Citroën DS van Heller. Waarom? Omdat het ik denk de slechtste kit in mijn voorraad is, alles is krom, slecht gedetailleerd en past ook nog voor geen meter. En dan heb ik direct het slechtste gehad en kan het alleen maar beter worden. Daarom en ik zocht naar een echte uitdaging, als je zag hoe slecht de staat alles was, moest of je érg dom zijn óf erg dapper om hiermee te beginnen. En ik zie wel als ik klaar ben wat het is geweest. :lol:
DE box-art, best een mooie doos om te zien eigenlijk. Jammer dat ze een slappe doos hebben gekozen, waardoor de carros nogal flink breekt en platgedrukt wordt.
Het begin van de ellende, hier kun je goed zien dat de carrosserie nogal krom is en op verschillende plekken is gebroken
De kit is zo slecht dat er veel plamuur nodig is om alle onderdeeltjes wat redelijk te laten ogen
De radiateur zag er niet echt geloofwaardig uit, dus het binneste verwijderd en zal worden opgevuld met gaas.
Krom dus
Het kleppendelse;