View Single Post
Old 31-07-2010, 14:20
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Ik vond het al opmerkelijk dat er op autosport.nl en hun forum zelf helemaal niets over dit tragische ongeval te lezen is. Verbaasd ben ik niet omdat Bleekemolen ook adverteert op autosport.nl, Jeroen Bleekemolen schrijft columns (al zijn die stukjes de naam column niet waard ) en in het verleden heeft men wel vaker topics met kritiek op Circuit Park Zandvoort gesloten. Dat men een scherp oog houdt op topics om wilde geruchten te voorkomen daar ben ik het volledig mee eens, echter een topic zonder enig bericht sluiten is belachelijk. Ook dat men geen kort bericht op autosport.nl heeft geplaatst is belachelijk. Autosport blijft een gevaarlijke sport (al heeft een Race Experience niet veel te maken met autosport), echter door te zwijgen (censuur toepassen is een beter woord) is dit tragisch ongeval toch gewoon gebeurd. De man is en blijft overleden. Autosport heeft veel mooie kanten maar helaas ook zwarte randjes.

Twee journalisten van autosport.nl waar ik veel bewondering voor heb: Willem J. Staat en René de Boer. Ik vraag me af wat beide van deze censuur vinden. Ik kan me niet voorstellen dat ze het hier mee eens zijn.
Reply With Quote