Thread: GP F1 Hongarije
View Single Post
Old 01-08-2010, 23:05
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Al een gans seizoen lang loop ik te zeggen dat ik Schumacher (in tegenstelling tot vroeger) best kan uitstaan in het F1-peleton, dat ik geen reden meer zie om hem tegen de haren in te strijken...

En dan: haaaaa, nu weet ik het weer! (Zoals Firmin Crets zou zeggen) Nu weet ik weer waarom ik destijds zo falikant tegen Schumacher was. Niet omdat hij zoveel koersen won en zoveel titels pakte, maar omwille van de moordaanslagen tegen zijn concurrenten (Hill, Villeneuve, Häkkinen, Coulthard,...) en nu ook weer Barrichello! 10 plaatsen achteruit de volgende koers? Laat me niet lachen! Levenslang schorsen die handel, en als het enigszins kan nog minstens 7 wereldtitels afpakken ook (alhoewel dat laatste misschien net iets te veel van het goede zal zijn, eerder een persoonlijk wens van mezelf tegen beter weten in). Zo'n actie doen is misschien nog een 'ingeving van het moment', zonder te beseffen dat het megagevaarlijk is (zelfs voor hemzelf), maar achteraf niet eens inzien dat je een fout gemaakt hebt en Barrichello de schuld geven vind ik echt zodanig stompzinnig dat de FIA hem gewoon zijn superlicentie moet afpakken. Schrik dat hij nog veel koersen gaat winnen heb ik tegenwoordig niet meer (in tegenstelling tot vroeger), maar schrik dat hij anderen en hemzelf de dood in gaat jagen met zijn onbezonnen manoeuvers heb ik nu des te meer. Dus: afvoeren die handel!

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 01-08-2010 at 23:05.
Reply With Quote