View Single Post
Old 25-05-2002, 21:34
Stipey Stipey is offline
De Paddock Regular

Die winkel heb ik gevonden via www.idealo.de, waar je internetwinkels in Duitsland vlotjes kan vergelijken. Betalen doe je op voorhand per overschrijving of aan de deur bij aflevering door de koerierdienst (dat laatste kost uiteraard heel wat meer). De levering is erg snel (UPS), maar soms duurt het eventjes voordat de winkel je spullen op voorraad heeft (het zou dus kunnen dat je 3 weken moet wachten indien je pech hebt, hou daar rekening mee...indien je hen mailt voor een stand van zaken krijg je echter wel steeds vriendelijk antwoord, alhoewel ook dat antwoord enkele dagen kan duren).

Verder geen enkel probleem; vriendelijke bediening etc... je kan ze mailen in het engels, of eventueel bellen. Je bestelling kan je misschien best doormailen, want België zijn ze vergeten in het bestelformulier (maar dat is geen probleem, de verzendingskosten zijn overigens gelijk aan die naar Nederland of Luxemburg).

Wat garantie betreft kan je in principe bij Canon over heel Europa terecht (dus ook Canon België), of kan je terug naar de winkel naar aankoop (maar dan moet het dus wel terug naar Duitsland..). Da's natuurlijk een nadeel; wil je bij een plaatselijke winkel terecht en wil je meteen je camera hebben kan je beter naar een Belgische winkel gaan.

Bij digital-net-shop.de heb ik meteen ook een batterijoplader en oplaadbare batterijen (NiMH 1800 mAh) gekocht, wat een absolute must is! Verder ook nog een geheugenkaartje van 32 Meg (op die dingen bespaar je trouwens ook nog eens een heleboel in vergelijking met België).

Mijn bestelling zag er destijds zo uit:
>Canon PowerShot A 30 - 268.01 Euro
>Compact Flash Speicherkarte 32 MB diverse Markenhersteller - 27.01 Euro
>Ansmann Accufresh 4Plus Akkuladegerät - 24.90 Euro
>2 X Ansmann 1800 NIMH ACCU 4er Set - 25.80 Euro

Bestelling per e-mail gedaan op 5 mei, aangekomen gisterenavond (dus een 20-tal dagen later). Ik heb op voorhand per overschrijving betaald, wat zoiezo reeds een vertraging van 7 dagen veroorzaakte. Dus al bij al is de snelheid redelijk.
Reply With Quote