Thread: Een verf vraag
View Single Post
Old 11-10-2010, 00:20
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

Hallo Johny,

Ik laat altijd mijn model opdrogen. ik droog dit niet af. Ik heb dit wel al gezien in een tutorial op youtube, maar zag daar het nut niet van in. Ik ben wel opzoek naar een soort Mr. dryBooth of kan je dat gemakkelijk zelf maken? Dat van de blanke lak lagen. Ik spuit altijd 2 lagen met een tussen pauze van enkele uren. het is te zien hoe warm het is. ik laat nadien altijd de lak zeker 1 week uitharden. Dan heb ik de tijd om een ander model op te starten. Ik had ook al eens van gehoord dat een laag blanke lak niet nodig is op glanzende kleur. ik heb dit ook een tijd zo gedaan, maar kreeg dan soms ook moeilijk men sol resten weg. De tip met het afwaswater of tamiya wax ga ik zeker eens toepassen. Dus bedankt voor de tips. Als je er nog meer weet, dan mag je me dat altijd laten weten. Ik begin namelijk binnenkort te airbrushen en kan natuurlijk alle hulp gebruiken. Ik ga de raamrubbers eens proberen te verven zonder af te plakken. Ik heb namelijk ook een redelijk vast hand als ik niet aan het schudden ben.

groeten,
Lesley

Last edited by eyckles; 11-10-2010 at 00:23.
Reply With Quote