En den deze heeft ondertussen zijn witte kleurtje gekregen. Eerlijk gezegd, zen tweede witte kleurtje. Vorig weekend uitvoerig met Guido besproken hoe ik een die cast het beste kan spuiten, en natuurlijk de eerste keer stijfkoppig men eigen zin gedaan.

De wijze lees die ik hieruit geleerd hebt, geen die cast spuiten met de spuitbusjes van tamiya. Die houden niet op metaal.
Dus alles weer volledig afgebeitst, mooi zuiver gemaakt, ontvet en herspoten met motip. Dit werk dus veel beter, maar ja, dat had Guido me ook al verteld.
Tijdens het uitharden van de laklaag ben ik begonnen aan het interieur. De bedoeling, een laagje verf erover, gordelsetje, en klaar is klara. Niet te veel tam tam, het is maar een die-castje he. Niet dus...................
Het interieur van deze wagen
Daar ik deze wagen nog nooit aandachtig bekeken had ben ik op zoek gegaan naar wat referentiefoto`s. Op men zoektocht ben ik enkele foto`s tegengekomen van de wagen van Loeb, deze ga ik dus als voorbeeld gebruiken. Het eerste wat me opviel : bijna niets van het interieur klopt en de kuipzetels zijn niet om aan te zien. Dus heb ik maar, zoals het een goede paddocker beaamt, alles verwijderd uit het interieur en ga ik het volledige interieur maar scratchen.
Tja, het is een ziekte denk ik.
Om te beginnen ben ik begonnen aan de bestuurderskant. Ik heb een Pe setje gevonden van de juiste pedalen. Met evergreen ben ik begonnen met het voorbereidend werk.
Nog wat PE van Hasegawa erbij en we krijgen dit.
Daarna ben ik aan de kant van de co begonnen, wat PE erbij en wat onderdelen uit de onderdelenbak en alles ziet er meteen al wat beter uit.