Thread
:
Jaguar E-Type 3.8L FHC - 1961 - Heller - 1/24
View Single Post
#
36
11-01-2011, 00:18
Sennake
Administrator
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Omdat ik van plan ben de Jaguar te showen met open motorkap, waarbij ook de voorste ophanging uiteraard duidelijk zichtbaar zal zijn, besluit ik om de originele remschijven te laten voor wat ze zijn, en ze te vervangen door betere exemplaren uit mijn reserveonderdelen-doos. Ook de remleidingen worden hierbij niet vergeten en gescratcht uit wat kabel-overschot en mish-mash onderdelen. De nieuwe remschijven zitten op hun plaats, de kitonderdelen liggen ernaast.
Bij de achterbrug heb ik me minder zorgen gemaakt om de correctheid van de remschijven. Ten eerste zie je er sowieso niet veel van omdat het 'inboard' schijven betreft, ten tijde van de E-type een echte revelatie naar het schijnt, en verder omdat eens het model op zijn poten staat er van de ganse achterbrug niets meer te zien is. Daarom toon ik maar gauw enkele foto's van deze achterbrug, want na vandaag zal ze aan het zicht onttrokken worden...
Attached Thumbnails
__________________
* WWW.SENNAKE.BE *
Sennake
View Public Profile
Visit Sennake's homepage!
Find all posts by Sennake